みなさん、こんにちは⚡️
今日も一日お疲れ様でした🌝
ブログへのいいねやコメントもありがとうございます😭



みなさんのこだわりめちゃくちゃ楽しく読ませて頂きました‼️




私のは「もう知ってるよ」って感じだと思いますが…


⭐️いつも行くレストランに新メニューがあったら試さずにいられない。


⭐️弦楽器でワクワクしちゃいます。演奏するのも大好き。

アコギ弾く



ーーーーーーーーー


今日はイギリスとアメリカでは「International Strange Music Dayー全国いつもと違う音楽に親しもう」の日だそうです。



この日ってこと知らずに偶然、カリンバの動画見てたんだよねー。

カリンバってどうやってチューニングするか知ってる?





ジム•クローチさんの「オペレーター」が聞きたくなりました。






今日の大きな独り言
いつも聞かないジャンルの音楽聞いてみて感想聞かせてね。

Hi there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 

I enjoyed reading about your hidden nerdiness. 

Mine is probably obvious😆 

⭐️I can’t help eating when I see something new on the menu at the restaurants I go to.
⭐️String instruments excite me. I always love playing them. Did I tell you guys I also played the guitar?

——————————
Today is “International Strange Music Day” in the U.S. and U.K.

Without knowing this fact, I was coincidentally watching a video about kalimba(calimba). 

Do you know how to tune a Kalimba? 

———————————

I feel like listening to “Operator” by Jim Croce. 

Let me speak OUT LOUD. 
Please listen to some new genres of music and tell me your thoughts!!!