みなさん、こんにちは⚡️
今日も一日お疲れ様でした🌝
ブログへのいいねやコメントもありがとうございます😭


今日は新宿でライブがありました!

きてくださった方、応援してくださった方ありがとうございます!


エバは胃腸炎のため欠席でした。


朝エバからのモーニングコールがあって、「出たい!出たい!」って悔しがってたので、その思いを胸にステージに立ちました。!

早く元気になってもらって一緒にパフォーマンスがしたいです!!

“君の登場”が聞きたくなりました。






今日の大きな独り言
1人クッキングへのアドバイスおおきに!!

Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments.

Today we had a live concert at Zepp Shinjuku 

Thank you very much for coming all the way and rooting for us. 

Eba couldn’t make it today due to her stomach flu. 

She gave me a wake-up call this morning and sounded frustrated, saying, “I want to perform with you guys!!”  I deeply understood her feelings, so I kept her spirit in my mind and went on the stage. 
I want her to get better soon and want to perform together. 

I feel like listening to “君の登場.”

Let me speak OUT LOUD.
Thanks for all the tips for cooking by myself!!