みなさん、こんにちは⚡️
今日も一日お疲れ様でした🌝
ブログへのいいねやコメントもありがとうございます😭

今日は「水泳の日」


私は週2回習い事で水泳をとっていた時があったのに、


一向に級が上がらなかったんですよね笑

だから泳げる方を見るといつもかっこいい!!!ってなります。




私もいつかかっこよく泳げるようになりたい!


「Conga」が聞きたくなりました。

今日の大きな独り言
気をつけてね。




Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 

Today is “Swimming Day.”

Although I used to take two swimming lessons a week, 

I was never allowed to go to upper-level classes.

Whenever I see a good swimmer, I’m impressed and go, “Coool.”

I wish I could be like them.


I feel like listening to “Conga.”
Let me speak OUT LOUD.
Stay safe!!