みなさん、こんにちは⚡️
今日も一日お疲れ様でした🌝
ブログへのいいねやコメントもありがとうございます😭


今日はロッキンがありました!!


超絶楽しかったです!ありがとうございます。


こんな沢山のお客さんに囲まれてパフォーマンスできたのは、ファンの皆さん,
先輩方々があってだなって思いました。


こんな貴重な経験をありがとうございます!!



この思いを忘れずに、もっとたくさんのライブパフォーマンスを見ていただけるようになりたいです。




頑張ります。

Singin‘ in the Rainが聞きたくなりました。

今日の大きな独り言
風邪をひかないようにねー

Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 

Today we had a live concert at “Rock in Japan Festival!!”

Man!! It was totally rock!!! Thank you sooooo much.

The fact that I was able to be on the stage surrounded by such a large audience hit home with me. It’s all thanks to your guys and senpai members. 

I can’t thank you enough for this precious experience. 

Without forgetting this feeling, I will work hard to show you guys more live performances. 

I feel like listening to “Singin’ in the Rain

Let me speak OUT LOUD.
Be careful not to catch a cold!!