みなさん、こんにちは⚡️
今日も一日お疲れ様でした🌝
ブログへのいいねやコメントもありがとうございます。




みなさんの楽譜のエピソードも楽しく読ませて頂きました。



今日は「ハグの日」です。


Zepp Shinjuku公演での段原さんのMCでのお話をまた考えていました。



音楽を通して人と人が繋がる喜びを感じることがこれまで多くありました。



どんなこと当たり前だと思わず感謝を気持ちをもって日々を過ごさなきゃなと思います。




ーーーーーーーーーーーーー


今日はめっちゃいい日になりました。


お仕事終わりに




人生の先輩とお話しする機会がありました。




やっぱ、自分の気持ちを言葉にすることって大事だなと改めて思いました!



お話からたくんさん学ぶことができました。




ラフマニノフのヴォカリーズが聞きたくなりました。



今日の大きな独り言
大昔は音楽で意思疎通してたんですね、素敵





Hi, there.

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 

I enjoyed reading your music-sheet-related story. 
Today is “Hug Day.”
I was thinking back to Dambara-san’s words at Shinjuku Zepp.

I’ve had many times when I felt the joy of connecting with people through music. 

I should spend each day appreciating everything I have, not taking anything for granted. 

ーーーーーーーーーーーーー
I had a wonderful day today.

After work, 

I got to talk to an elderly friend of mine. 

I realized putting my feelings into words was important. 

I could take in a lot from the conversation. 


I feel like listening to Rachmaninoff: Op. 34: No. 14, Vocalise.
Let me speak OUT LOUD.
People used to communicate through music! Lovely!