みなさん、こんにちは⚡️

今日も一日お疲れ様でした🌝

ブログへのいいねやコメントもありがとうございます🌤️

たくさんのTIFの感想も明日へとつながります。ありがとう!

昨日のJuice=Juice大好きステージのあと九州女子翼の美玖さんと詩絵里さんからお手紙をいただきました😭


帰ってじっくり読ませていただきました!



字がすごく綺麗で丁寧で、こんなに字から気持ちが伝わるんだと思って感動しました。ありがとうございました。



私も字を丁寧に書こう!と思いました。



ーーーーーーーーーーーーー





いつかハイキングしてみたいです!



山登りとか自然に囲まれることが大好きなんですよね👍


無人島にも行ってみたい!




——————-



山登りって後ろ向きで歩いたらちょー楽になるよね。


なんでだろう?



お腹すいたー!

大器晩成が聞きたくなりました。

今日の大きな独り言
やー。。

Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments.

All the feedback on TIF 2023 can lead 
me to the next step. Arigato.


Last night, I received letters from Miku-san and Shieri-san from 九州女子翼, Kyushu Girls Wing, after the performance. 

I read the letters thoroughly at home. 

I can feel the thought put into the messages through their neat and beautiful handwriting. I was touched. Thank you sooo much. 

I should learn from it. 

——————————

I’d love to go on hiking. 

Climbing a mountain and/or  being surrounded by nature are my favorite things. 

I also want to spend some time on a deserted island. 

——————————
Climbing a mountain will get much easier if you walk backward, right? 

How come?


I’m hungry.

I feel like listening to 大器晩成

Let me speak OUT LOUD.
やー。、