みなさん、こんにちは⚡️
今日も一日お疲れ様でした🌝
ブログへのいいねやコメントもありがとうございます🌤️



今日はTIFがありました!!



皆さんありがとうございました!
水分補給して楽しめましたか??
Juice=Juice大好きステージに参加してくださった皆様








すごく嬉しかったし楽しかったです😭

もっと皆さんとじっくりお話ししたかったです😭

人見知りがあああ




私はみんなのおかげで楽しかった!!!




今日からその場で立ってパフォーマンスさせていただきました!



ぎゃあやらなきゃいけないこと反省点が多すぎる!
悔しい!!!!

————————
そして….

すてきで幸せなニュースが舞い込んでまいりました。

宮崎さん、ご結婚おめでとうございます。こんな良き日をJuice=Juiceのメンバーとしてお祝いできるなんて嬉しすぎます。

「All You Need Is Love」が聞きたくなりました。

今日の大きな独り言
全てのことに感謝です。
Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments.


Today, we participated in TIF.

Thank you very much for rooting for us!!!

I hope you guys had a lot of fun and stayed rehydrated.

I was grateful that I was able to perform with all the members from other groups on 
“Juice=Juice大好き, We love Juice=Juice” stage. 

The fact is that I wanted to talk to them more, but I was too shy to….

Moreover, 
Thanks to your support and encouragement, I started performing without a chair.

What a wonderful day I had!!

Ahhhhhh~ There are soooo many things I have to work on, though. 

I could have…!!!!

ーーーーーーーーーーーーーーーー
AAAAAAAND…..

We heard GREAT and HAPPY NEWS!!!
Miyazaki-san!!!!
Thank you for sharing your special day with us!!! We are so happy for you!!!

I feel like listening to “All You Need Is Love.”

Let me speak OUT LOUD.
Thank you for everything.