みなさん、こんにちは⚡️
今日も一日お疲れ様でした🌝
ブログへのいいねやコメントもありがとうございます🌤️



皆さんの好きな駄菓子を見てワクワクな気分になりました!!


ありがとうございます🌝
今日は「はさみの日」です。

びっくりするくらいハサミを使うのが上手な方いるよねー。


ーーーーーーーーーーーーー


明日はTIF〜!!


Twitterでの衣装投票、ありがとうございました〜!



頑張るぞ〜!!



Juice=Juiceで皆さんにとって最高の夏の思い出にできるように頑張ります!




咲良んの分も頑張るからね〜


「限りあるMoment」が聞きくなりました。




今日の大きな独り言
熱中症対策忘れずに!!!


Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 

Reading your favorite snack/candy, I was literally like a child in a sweetshop😆

Thank you very much!

Today is “Scissors Day!”


Some are super good at using scissors. Right?


—————————
We’ll take part in TIF tomorrow.

Thank you for voting for your favorite costume!!
We’ll give our all for you guys to make the best memory this summer!!

I’ll be performing with Sakura’s passion for TIF in my mind.


I feel like listening to “限りあるMoment.”



Let me speak OUT LOUD.
Take precautions against heat stroke and dehydration!