みなさん、こんにちは!
今日も一日お疲れ様でした🥰
ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️


今日はおやつの日


私は最近蒲焼さん太郎にハマってます。

みんながついつい買っちゃう駄菓子はなんですか??

あれも好きだったな



ヨーグルトのちっさいやつ


後は当たり付きのグミ!



近所の子と駄菓子屋!とか経験したことなかったから憧れだった!

「Gummy Bear Song」が聞きたくなりました。

今日の大きな独り言
わくわくドキドキ




Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments,



Today is "Snack Day."


I've been into a Japanese snack called "蒲焼さん太郎[kabayaki-san-taro] lately. 

Are there any snacks/penny candy you can't resist buying?

I liked…..uh….what was it called?

Tiny yogurt flavor candy…

and

I also liked the gummies that we had a chance to win another one.

I had always wanted to go to my local penny store with my neighbor's kids. 

I feel like listening to "Gummy Bear Song."

Let me speak OUT LOUD.
Excited and nervous