みなさん、こんにちは!
今日も一日お疲れ様でした🥰
ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️


「トマトと言えば。。。」へのオリジナルな答えも楽しく読ませていただきました。


ありがとうです☺️




今日は歯が命の日!



そういえば



この前きぬた歯科さんの看板を初めてみて、感動しました!!

思わず写真も撮りました


以上です。。





マダム・タッソーでマツコさんのフィギュアと撮ったよーん


私、マツコさんのファンなんですよ💗



ハロウィンはまだだけどなんかおもろい仮装したことある?

「はみがきじょうずかな」が聞きたくなりました。

今日の大きな独り言
かき氷と言えば。。。



Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 

I also enjoy reading the unique answers to “Tomatoes are about…?” Thanks!!


Today is “歯が命の日,” meaning “Teeth are everything.”

BTW

I was impressed by the “Kinuta” dental clinic’s billboard the other day. 

I couldn’t help taking a picture of it. 

That’s what I wanted to say today.

 Although I know it’s pretty early to ask this question, have you tried unique costumes for Halloween?

I feel like listening to “はみがきじょうずかな.”

Let me speak OUT LOUD.
Shaved ice is about….?