みなさん、こんにちは!
今日も一日お疲れ様でした🥰
ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️

失くし物の見つけかた色々教えてくれてありがとう。

整理整頓頑張ります😢

ーーーーーーーーーーーー
今日は「菜っ葉の日」です。

ほうれん草、春菊、小松菜、しろ菜 etc…

ぜーんぶ大好き。



ーーーーーーーー


私は虫取りが好きです。





自然の中で虫を捕まえて虫籠の中に入れるのが大好きです。






外で遊ぶってなったら鬼ごっこより、虫取りが好きでしたな




誰か私の虫取り付き合ってくれないかな。




お母さん虫苦手だからな〜





1人で公園で虫取りでもするか。




もし公園で虫取りしてる私を見つけても笑わないでくださいね






真剣だから!






Hi, there!

How was your day?


Thank you for your likes and comments. 


Your tricks for finding missing items all sound good. Thanks!



I know I should be more organized🥲


ーーーーーーーーーーーーーーー
Today is “Leafy Greens Day.” 


Spinach, crown daisy, choy sum, bok choy hybrid, etc…


I love them all!!

ーーーーーーーーーー
I like catching bugs. 
 


Surrounded by nature, catching and putting a bug into a cage makes me happy. 




I would rather be hunting bugs than playing tag when I was little. 



I wonder if anyone would be interested in keeping me company while looking for insects. 




My mom is not particularly fond of bugs, so…..


Oh well, shall I do it alone in a park? 


Please don’t laugh even if you see me chasing a bug.


I’m serious!!