みなさん、こんにちは!
今日も一日お疲れ様でした🥰
ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️



今日はスイカの日!
スイカ丸齧りしたい

今日は探し物を探していました。


ちなみにまだ見つかっていません。



どーやったら見つかると思いますか??



ネットで見つけたおまじないは全部実践してみました!!



皆さんの知恵を貸してください!








あ、今見つかりました。







このTシャツ大好き!


夢の中へが聴きたくなりました。



Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 


I had a lot of fun with Yabuki Nako-san and Dambara-san last night. 

Today is “Watermelon’s Day.”
I want to bite into a big piece of watermelon🍉😋

———————————
I’ve looking for something since this morning. 

No luck so far. 

What can I do to find it?

I’ve tried every trick I found on the Internet. 

Help me out!!!






Oh I found it right now.

I’m sorry⭐︎

I love this T-shirt.



I feel like listening to夢の中へ