みなさん、こんにちは!
今日も一日お疲れ様でした🥰
ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️

今日はラジオ日本「60TRY部」に1人でおじゃまさせていただきました。



私の日本語をご存知のみなさんはご心配されたことでしょう😆



励ましのお言葉嬉しかったです。



すっごく緊張していたのですが



ななめ45°の土谷隼人さんやスタッフの皆さんのお陰で、だんだんリラックスしてきて、瞬間瞬間を楽しむことができました。3時間があっという間に過ぎました。ありがとうございました。

楽しかったなー!!!!!









勇気りんりんが聞きたくなりました。

今日の大きな独り言
レコード

最後まで読んでいただきありがとうございます。

Hi, there! 

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 

Today I was on the live radio show, ”60try部 without other Juice=Juice members. 

It must have worried you guys, who know how I talk in Japanese😆

I was glad to read all the encouraging messages!!! Arigato!!

I had been pretty nervous but 

Thanks to Tsuchiya Hayato-san from Naname 45° and other staff-san, I was getting relaxed and was able to enjoy the moment. Those three hours flew by!! Thank you very much. 

I feel like listening to 勇気りんりん.
Let me speak OUT LOUD.
Record player 

Thank you for reading all the way here.