みなさん、こんにちは!
今日も一日お疲れ様でした🥰
ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️

 たくさんの簡単クッキングレシピも嬉しく読みました。ありがとう!!

なんでもやらなきゃ始まらないですね!

今日は「自然公園の日」です。

公園で寝っ転がって美味しい空気すいたいけど、今は暑過ぎー笑

——————————


さっき食べたご飯が最高に美味しかったんです‼️笑




ギョーザ?とチヂミ?が美味しかったです!



なんか幸せな気持ちになったんです‼️




さいこー!!!でした!




うへっうへへへへっ




うへへっうほっ!!うほうほうほ!!
うほ!!!


こんな気分です



話が変わりますが


今日お外がちょー暑つくてポカリを買いました。



すごく生き返った気がして、、


やっぱり水分補給大事!!!



皆さんこまめに水分補給してくださいね!

 
Locked Out of Heavenが聞きたくなりました。

大きな独り言
暖かい気持ちになった






最後まで読んでいただきありがとうございました。


Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 

I’m so happy to know all the easy-cooking recipes. Arigato!!

Nothing will happen unless I take action. Right?

Today is “Natural Park Day”

Although I want to lie down in a nature park and breathe fresh air, it is too hot nowadays. lol

—————————
The meal I just had was scrumptious!!lol

It was a kind of dumpling (Gyoza in Japanese) and Korean pancake (Chijimi in Japanese), I think…. anyway   They tasted amazing!!!

Those dishes made me happy. 

EPIC!!!!!

I was like…

mhmhm 
hehehehe tee-hee-hee
mhmhe hehe tee-he
mhe!
—————————

It was so hot outside today, so I drank a sport drink called Pocari Sweat.

It refreshed me a lot. 

Staying hydrated is very important!!

Don’t forget, everyone!!

I feel like listening to Locked Out of Heaven 

Let me speak OUT LOUD.

 💙
Thank you for reading all the way here.