みなさん、こんにちは!
今日も一日お疲れ様でした🥰
ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️

二つの曲の類似点をみなさんも感じとろうとしてくださって、すごく嬉しいです。

音楽分析楽しいです!

今日はハンバーガーの日らしいです




私はライスバーガーが好きです






今日は、玉ねぎを食べました。
お肉を食べました。





美味しかったです‼️


私は料理ができません。



一品でもまともに作ってみたいです。

花火聞きたくなりました。
今日の大きな独り言
何がいいでしょうか??

ありがとうございます。

Hi there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 

I’m glad to know many of you tried to find the similarities in those songs I mentioned. 

Analyzing music always amuses me!!

Today is “Hamburger‘s Day.”


I like ”rice burgers”!!!


I ate some onions and meat. 

It was DELICIOUS!!

I wish I could cook well. 


I hope I’ll be able to make at least one decent meal. 

I feel like listening to 花火

Let me speak OUT LOUD. 
Anything I can cook easily? 

Thank you for reading all the way here.