みなさん、こんにちは!
今日も一日お疲れ様でした🥰
ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️


「私のプライド」に対してのコメントにも心を打たれました。ありがとうございます!



ーーーーーーーーーーーー


今日は盛りだくさん会が泉ガーデンギャラリーでありました。




チェキを撮ったり、サインを書いたり、たくさんお話ししたり、本当に楽しかったです!




ありがとうございます。




今回からアクリル板がなくなったということで



皆さんの声が聞きやすくなりましたね〜🌟



皆さんの声を聞く機会がだんだん増えていって私、すごく嬉しいです!





ビートルズさんの「All Together  Now」が聞きたくなりました。



今日の大きな独り言
明後日もお会いしましょう!


Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 

I’m touched by all the messages on “my pride.” Arigato.

———————————
Today we had a ※Moridakusan-kai at Izumi Garden Gallery.

※MORIDAKUSAN KAI=Moridakusan means a large helping of something, and KAI means a gathering; here, it means various activities with Juice=Juice family, such as photo shooting, signing an autograph, and having a short conversation. 



It was so much fun taking pictures together, signing autographs,  and chatting about various things. 

I’m blessed with the nicest people who have been supporting me. 

There was no more partition between us!! Yay!!

I felt great that I could hear your voice really well.

There have been more and more opportunities to hear voices directly, which makes me happy. 



I feel like listening to “All together now” by the Beatles

Let me speak OUT LOUD.
I can’t wait to see you guys in two days!!