みなさん、こんにちは!
今日も一日お疲れ様でした🥰
ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️

今日は「ゼリーの日」です。

りんごゼリーが好き。

ーーーーーーー

みなさんがご存知のように、作曲・歌作りは私が情熱を注いでいることの一つです❤️‍🔥



私が曲作りに真剣になっている時は、母ですら話しかけるのを
ためらうくらいです笑



新曲のタイトルプライド・ブライトに関連して「私のプライド」についてよくご質問を受けます。



今日も生放送で話した通り!



「ちょっとわからない」「あまり考えたことがない」「プライド。。あるのかな〜」等でした。



今日たくさん考えてみました。

そして
私のプライドわかりました


音楽に対して一生懸命になれる自分自信が「私のプライド」です。


これからも頑張るからねー。


Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 

Today is "Jelly/Jello's Day."

I like Apple jello.
——————————-
As you know, one of my passions is composing music/making songs.

It is hard for even my mom to start a conversation with me when I'm so into it. 

I have been asked about "My Pride" because of the title of our new single and 

my answer to this question was always something like "I'm not sure" or" I haven't really thought about it." Do I have it? I wonder…"

But now I know; I am proud that I can be passionate about making music/ songs. 

I'll keep trying hard!!