みなさん、こんにちは!

今日も一日お疲れ様でした🥰
ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️


ニューシングルへのお祝いのメッセージや、首を心配してくださるメッセージなど、本当にありがとうございます🥲


今日はららぽーとTOKYO BAYでニューシングル「プライド・ブライト/FUNKY FLUSHIN'」のリリースイベントがありました。




来てくれたみなさん、応援してくれた皆さんありがとうございます!

りさちおかえり🤙🌟❤️‍🔥




みんなが手を振って何かを伝えようとしてくれているのを見て、感動しました。



ホンマニ アリガトウ。



そう、最近ねカラオケとか、お店に入ると必ずっていいほどプライド・ブライトがかかっているんですよ!

何故かねえさんといる時に笑



もっと曲に命を吹き込めるよう頑張ります!




プライド・プライトが聞きたくなりました。

最後まで読んでいただきありがとうございます

Hi, there!

How was your day?


Thank you for your likes and comments. 

I appreciate for all the messages of congratulations on our new single and of concerning about my neck. 

Today we had a release event for our new singles, プライド・ブライド/ FUNKY FLUSHIN’, at LaLaPort TOKYO BAY. 


Thank you all for coming and rooting for us. 

I got emotional seeing you guys there and waving hands and trying to tell us something. 

Honmani Arigato.

I feel like listening to プライド・ブライト

Thank yoh for readibg all yhe way here.