みなさん、こんにちは!
今日も一日お疲れ様でした🥰
ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️

今日は「納豆の日」

炊き立ての白米に納豆。。。考えるだけでお腹が空いてくるよ。
今日はおじいちゃんとおばあちゃんと電話しました!


すごくすごく心が温かくなりました。


トマトもちらし寿司もおいなりさんも送ってくれて、めっちゃ美味しかったってことを伝えられて嬉しかったです。



----------------

本屋に行ったんだけど

rockin’ on やっと買えました!!!!

特別企画 
60年代ロックアルバム100


もう早く読みたい




今日は指パッチンがすごくなる日だったんだよね


みんなに聞かせたい!!!!





ビリージョエルさんの「The Longest Time」が聞きたくなりました。


今日の大きな独り言

最後まで読んでいただきありがとうございました。


Hi, there!


How was your day?


Thank you for your likes and comments. 


Today is “Natto, Fermented Soybeans Day.” 

Steaming hot, freshly cooked rice with Natto….just thinking about it,  my mouth is watering. 

——————-
I talked with my grandpa and grandma on the phone today. 

It warmed my heart more than I can describe.  

I was glad to tell them how much I enjoyed the tomatoes,  Inari-zushi, and chirashi-zushi they had sent. 

ーーーーーーーーーーーーー
I finally purchased a magazine, “Rockin’ on special edition-Top 100 60’s Rock Albums.” 

I can’t wait to read it!!

Today I could snap my fingers loud and clear. 

I wanted you guys to listen. 

I feel like listening to The Longest Time by Billy Joel.

Let me speak OUT LOUD. 
Yo

Thank you for reading all the way here.