みなさん、こんにちは!

今日も一日お疲れ様でした🥰
ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️

インスタライブ、音ボケPOPSの感想も楽しく読ませて頂きました。
ありがとう!!

いつか しょこたんさんに、ひざ小僧に顔を描いてもらえたらいいなー。

ーーーーーーーーーー

今日は「ジェットコースターの日」です。

ジェットコースターに乗るの好きですか。

私が一番怖かったのは、ユニバのハリドリです。


ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー




今日は頑張りました!



そして、笹かまぼこを食べました!


笹かまぼこの写真を撮って見たんですけど、めっちゃよく撮れました!!!!




ねえさんの誕生日ケーキをみんなで食べてる時のメンバーみんなの表情がちょー!かわいくて連写しちゃいました!!


みんなの笑顔見ると私も幸せになります。




いつもありがとうございます。
「七転び八起き」が聞きたくなりました。


今日の大きな独り言
ハリドリ


最後まで読んでいただきありがとうございます。


Hi, there!

How was your day?


Thank you for your likes and comments. 


I enjoyed reading all the feedback on Instagram Live and 音ボケPOPS.
Arigato!!
That would be cool if I could ask Shokotan-san to draw faces on my knees someday. Right?

ーーーーーーーーーーーーーーー
Today is “Roller Coaster Day.”

Do you like riding roller coasters? 

The scariest one I have ridden was ハリドリat USJ

ーーーーーーーーーーーーーー
I pushed myself hard today. 

AND

I ate a bamboo-shaped fish cake, “笹かまぼこ[sasa kamaboko].”

I took a picture of it, and I did an excellent job!!!

I couldn’t help taking burst shots when we were having Nesan’s birthday cake together. Everyone had such a beautiful smile. 

Their smiles always make me happy. Thank you all. 

I feel like listening to ”七転び八起き. “

Let me speak OUT LOUD.
 ハリドリ

Thank you for reading all the way here.