みなさん、こんにちは!
今日も一日お疲れ様でした🥰
ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️


なぞなぞもたくさんの方が答えてくれてました。おおきに。

答えは。。。


同点になる走者が梨さん、「ランナー梨さん」だったからです。



皆さんも、なにかなぞなぞ知ってたら教えてね。



今日は「あなごの日」です。


サザエさんにあなごさんは出てくるけど、うなぎさんはいないよね。

確か。。。。

サザエさんが聞きたくなりました。




今日の大きな独り言
サザエさんがマスオさんとのお見合いの席で、偶然会った人はだれでしょう?


最後まで読んでいただきありがとうございました。

Hi, there.

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 

Many of you answered the riddle. Thanks!
Answer;
“A game-tying runner was “なし=Nashi=梨=pear.” “梨=なし was on scoring position.”
Share some riddles you know, please!

Today is “Conger Eel Day.”
I know a character named Anago-san(Conger Eel-san), but no Unagi-san(Eel-san) in the television animation “Sazae-san.”
Am I right?

I feel like listening to サザエさん

Let me speak OUT LOUD. 
Question; Who did Sazae-san run into at the matchmaking meal with Masuo-san?