みなさん、こんにちは!
今日も一日お疲れ様でした🥰
ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️


今日は「梨の日」です。



あのね




ずっーと健康を目標にしてる!って言ってたけど



ここ最近健康をサボってたので





今から健康に生きる!


 
皆さんも応援よろしく!!!




あとお父さんが撮ってくれてた昔の動画とかみてたんですけど





見てるこっちが恥ずかしくなるくらい自信満々で分けて欲しいって思いました笑

Wanted Manが聞きたくなりました。


昔、先生が教えてくれたなぞなぞだよ。


野菜チームと果物チームの野球の試合。9回の裏果物チームの攻撃、野菜チームが3−2でリード。

バッターは4番すいかさん。

ツーアウトランナーなし。

きゅうりさんが投げたボールをすいかさんがフルスイング。

ボールを高く遠く飛んで、ホームラン。

勝った果物チームはみんな喜んでベンチから飛び出してきました。

あれ?これって同点になっただけじゃない?どういうこと?
みんなわかる?



今日の大きな独り言
健康第一!





最後まで読んでいただきありがとうございました。


Hi, there! 

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 

Today is "Pear's Day."

Well…

Although I've been telling you that "my new year's resolution is taking care of my health, 

I've been slacking off recently. 

I'll straighten myself from today. 

Please keep rooting for me!!

Another thing is that I watched the videos my dad recorded a long time ago, 

I sounded like I was embarrassingly so full of myself and so confident, which made me think, "Please give me some of that confidence!"

I feel like listening to Wanted Man

Let me speak OUT LOUD.
Health is wealth.