みなさん、こんにちは!
今日も一日お疲れ様でした🥰
ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️

今日は「International Joke Day-国際ジョークの日」です。


やっほー


今日はあついね




川嶋美楓ちゃんがブログ始めました🌟




リハーサルの後一緒に帰った時も、ブログ楽しみにしててもう下書き書いてあるんですよ!って言ってて




私まで嬉しいです!!!


そうそう、


今日冷やしトマトを食べたの!!!!!!!


冷やしトマトは何つける派??


私は何もつけない


そのまま齧る笑笑


スイカにもそう


スイカには塩かけない派!

素材の味が好きなのかも笑


「ダジャレを言うのはだれじゃ! 」が聞きたくなりました。



今日の大きな独り言
親父ギャグ👍






📢お知らせ📢
『Top Yell NEO 2023 SUMMER』発売中でーす。


Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 

Today is "International Joke Day."

Yoo-Hoo~

It's hot today, isn't it?

Kawashima Mifu-chan's started a blog🌟

On our way home after the rehearsal,  she told me she was so looking forward to it and had already written a draft which made me happy!!

BTW

I ate a cold tomato today. 

Do you put something on when you eat tomatoes?

I don't. 

I just bite into it.lol

No salt for watermelon, either. 

I guess I like the natural flavor of the ingredient. 

I feel like listening to 「ダジャレを言うのはだれじゃ! 」

Let me speak OUT LOUD.
Dad Joke👍

📢OHSIRASE📢
" Top Yell NEO 2023 SUMMER "is now on sale.