みなさん、こんにちは!

今日も一日お疲れ様でした🥰
ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️



今日は「夢中でトレーニングの日」



こんな日があるんだ〜



私はブログで書いたRainy〜雨に打たれて〜に夢中になってました。



実は昨日見つけた曲なんですよね〜




「もっと早く出会いたかった」って思ったけど、



一生涯の中で出会えてよかった
(ハロー!プロジェクトの曲達にも)




説明するのには難しすぎるけど




一言で言えば




Earth, Wind & FireのBoogie Wonderlandを聴いてるような感覚です




そうそうこんな感じ




昨日はずっとRainy〜雨に打たれて〜聴いてました




編曲ももっと勉強したい!

色んな人に会って勉強したい!


今度皆さんに私の友人(MIDIちゃん)紹介したい


明日は4時半に起きてみたい応援して⭐️




「ランラルン~あなたに夢中~」が聞きたくなりました。



今日の大きな独り言
夢中になりすぎて「あーやっちゃった」ってことある?





こん時髪の毛なっーが!


最後まで読んでいただきありがとうございます。


Hi, there! 

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 
Today is 「夢中でトレーニングの日」meaning “I’m-into-workout Day”

I didn’t know we had a day like this.  

I was into the song I mentioned, “Rainy~雨に打たれて.”

The fact is that I encountered this song yesterday. 


I wish I could have encountered it much earlier

but

We did find each other like H!P songs. 

That is all the matter. 

It is not easy to describe my feelings. The short version is just like listening to “Boogie Wonderland by Earth, Wind & Fire.”

yeah~just like that. 

I was listening to “Rainy~雨に打たれて〜” all day yesterday. 

I want to learn more about music arrangement. 

I feel like listening to “ランラルン~あなたに夢中~.”


Let me speak OUT LOUD.
Have you ever experienced an “Oh NOOOO” moment because you were so into something?



Thank you for reading all the way here.