みなさん、こんにちは!
今日も一日お疲れ様でした🥰
ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️



今日はリハーサルがありました!



川嶋美楓ちゃんとも会えましたよ!!




みなさーん、写真をどうぞ〜。








京都府コンビ



えばがかわかわにポイフルあげててめっちゃ可愛かった

青春コレクションが聞きたくなりました

今日の大きな独り言
うちのちらし寿司は卵入り

最後まで読んでいただきありがとうございました。


Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 


Today is “※チラシ寿司の日[chirashi zushi].
※ちらし寿司の日:ちらし(ちらす[chirasu]-original verb form) means “scatter.”
ちらし寿司 is sushi rice with raw fish and/or various ingredients on the top. Depending on the region or family, its toppings vary. 

We had a rehearsal today. 

Kawashima Mifu-chan was also there. 


A present for you guys😉

Team Kyoto!!

I couldn’t help smiling to see Eba giving Poifull gummies to Kawa-kawa. Cute!

I feel like listening to

Let me speak OUT LOUD.
My mom’s Chirashi Zushi is with egg.

Thank you for reading all the way here.