みなさん、こんにちは!
今日も一日お疲れ様でした🥰
ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️



今日は「グローバル ビートルズの日」です。



ビートルズのお話はこれまでも幾度となくしていて、私がビートルズの曲が好きなことをご存知の方もたくさんいるかと思います。



新しい曲がリリースされると言うニュースに興奮してました!!ポールさんが「最後の。。。」とおっしゃた時は少し寂しい気持ちになりましたが。


ビートルズの曲からも学ぶことがたくさんあります。


いつか語ってみたいな!!!!



The Beatles の曲が聞きたくなりました



今日の大きな独り言

最後まで読んでいただきありがとうございました。


Hi, there!


How was your day?


Thank you for your likes and comments.

Today is “Global Beatles Day.”

I occasionally talk about the Beatles, and many of you know I like their songs.

I was so excited to hear the news about the “New” Beatles Song. When Paul McCartney said it would be the “last” song, I felt sad a bit, though. 

I can learn a lot from their songs. I hope I can talk about it someday.

I feel like listening to “The Beatles” songs

Let me speak OUT LOUD.
Nu 

Thank you for reading all the way here.