みなさん、こんにちは!
今日も一日お疲れ様でした🥰
ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️


今日は竹内さんの卒業コンサートに見学に行きました!

竹内さんのように、愛に溢れているコンサートでした。

昨日はなかなか寝付けなくて、

竹内さんとLOVE&PEACEで一緒にパフォーマンスさせいただいた時の動画を見ていました🥲


その時本番前に何気なくかけていただいた言葉を思い出して泣きそうになりました!


そして今日このコンサートを見てまた感動しました。




竹内さんの愛溢れる明るさにまた元気をもらいました。

友よ聞きたくなりました。

今日の大きな独り言
最高で最強でした!

最後まで読んでいただきありがとうございます。

Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 



Today I got to see Takeuchi-san’s graduation live concert. 

It was full of love, just like Takeuchi-san. 

I had a hard time falling asleep last night. 

Watching a performance with Takeuchi-san for LOVE&PEACE Tour, I recalled the moment when she casually talked to me and almost cried.

I was deeply touched and felt emotional at tonight concert. 

Her overflowing love and cheerfulness cheered me up a lot. 

I feel like listening to 友よ

Let me speak OUT LOUD.
the BESTEST!!!
Thank you for reading all the way here.