みなさん、こんにちは!
今日も一日お疲れ様でした🥰
ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️






今日は「おにぎりの日」
私がいっちゃん好きなもの。。。おにぎり😍

ーーーーーーーーーーーーーーーー




今日は無駄足を踏んじゃったかなーって思うことがありました。




行きたかったところがまさかの定休日で、、




Shocking




今後こういうことがないように🧎‍♀️




ぬー




いい加減この癖やめたい




最近何事にもぬーって返してしまっててこりゃダメだなってはや1ヶ月ぐらい経ちました




ぬー



まあこんな感じです




やばいなと思ったのが、石山咲良を呼ぶときにぬーって言ってしまって、あ間違えたと思ったら



周りに何人か居たのに石山咲良が「なに?」って反応したのおもろかった




偶然だろうけど




私って「ぬ」に似てるかも





アンパンマンマーチが聞きたくなりました。

今日の大きな独り言
帰りにちっさい子3人組見つけて、遊んでる姿が可愛かった。幸せ!結局、今日は良い日になったよ。

Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments.

Today is “Rice Ball Day.”
My favorite thing in the whole world: Rice ball😍

ーーーーーーーーーーーーー
Today I went all the way to the place I had wanted to go for nothing🥲(I thought like this at first)

It was closed.

Shocking!

I should’ve checked beforehand. 

“ぬ”[nuː」

Man, I did it again!!

I keep saying “ぬ“ for replying to anything,  which has been bothering me for a month. 
“ぬー”
Just like this. 
The last time I called Sakura “ぬ,” I was like, “Gosh! I really should stop this habit.”

But you know what? 

Only Sakura replied, “What do you want?”  No other people around me did. 

It was just coincidental but interesting. 


Do I have a “ぬ“ vibe? Do I make sense?
I feel like listening to アンパンマンマーチ

Let me speak OUT LOUD. 
I saw three adorable little girls playing cheerfully on the way back home, so it turned out to be a nice day!!