みなさん、こんにちは!
今日も一日お疲れ様でした🥰
ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️

やほみざわしんのすけ



今日は、Juice=Juice 17thシングル『プライド・ブライト/FUNKY FLUSHIN'』WithLIVEオンライン個別お話し会がありました。




みなさんとお話しできて元気いっぱいになりました!!!



嬉しかったよーん。

同時にみなさんに愛を倍返しするために頑張らないとって思いました🦀🦀🦀

頑張ろーっと!

The Vision が聞きたくなりました




今日の大きな独り言
🎻

最後まで読んでいただきありがとうございました。

Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 

Yoo-hoo mizawa shinnosuke!


Today we had the new singles “Pride Bright/FUNKY FLUSHIN’” release event WithLIVE.  

I got to talk with you guys a lot, which made me so happy. 
Thanks to you guys, I can keep going. 

Now I feel even stronger and want to give back to you guys!!!

I’ll keep trying!!!

I feel like listening to The Vision
🎻
Let me speak OUT LOUD