みなさん、こんにちは!
今日も一日お疲れ様でした🥰
ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️ 



今日は「International Running Day 国際ランニングの日」です。

早く、全速力で走れるように今は我慢我慢!!




私のお父さんは物知りです。



いつもこれの意味知ってるか?って聞いてきます。



いつも分からないことだらけです




今日はちなみに



報恩謝徳(ほうおんしゃとく)





と言う言葉を知りました。



すぐ忘れてしまいそうなのでメモしました


でもいつもメモするだけですぐ忘れる!



明日は中野サンプラザラストの公演


頑張ります!




「旅人よ〜The longest Journey~」が聞きたくなりました。








今日の大きな独り言
感謝するのみ

最後まで読んでいただきありがとうございました。

Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 


Today is "International Running Day."

I'll be a good patient for a quick recovery, and I'll be able to run at full speed. Right?
—————————————
My dad is a walking dictionary. 

He often quizzes me on various things.

There are so many things to learn!!!

Today I learned a phrase

報恩謝徳[Ho On Sha Toku].

I wrote it down to remember. 

I'll likely forget even if I take a note, though. 😱

 
Tomorrow is our last chance to perform at Nakano Sun Plaza Hall. 

I'll do my best. 

I feel like listening to "旅人よ〜The longest Journey~."


Let me speak OUT LOUD.
I'm nothing but grateful. 


Thank you for reading all the way here.