みなさん、こんにちは!

今日も一日お疲れ様でした🥰
ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️ 
——————————-



みなさんからのご理解あるお言葉と、心温まる励ましのコメントに、言い表す言葉がないほど感謝しています。


何度も何度も読んで、元気をもらえたことで今日を無事終えることができました。
本当に本当にありがとうございました。




———————————-
今日はPOPPIN’ BASE in KYOTO 2023に出させていただきました!
エバおかえり!
えばが京都の外観を説明してくれてめっちゃ可愛いなと思いました!!




今日の大きな独り言
うふふ

最後まで読んでいただきありがとうございます。


Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 

—————————————————
Words simply cannot tell how much I appreciate you guys for all the heartwarming, understanding, and encouraging comments. 

I read them over and over again, which made me keep going today. 

Thank you so so so so much. 
 ——————————-
We took part in an event, "POPPIN’ BASE in KYOTO 2023."
Eba's hometown!!
She was adorable when she was describing the landscape of Kyoto.
Let me speak OUT LOUD.
hehe

Thank you for reading all the way here.