みなさん、こんにちは!
今日も一日お疲れ様でした🥰
ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️ 



りさとえばと私でTopYellNEOさんの取材を受けさせていただきました!


6月30日発売です!
 ㊗️




いろんな話をさせていただきましたよ〜




言えないですけど




すっこーし真面目な話、まだ言ったことがないびっくり話をしました😂





プライド・ブライトの衣装〜



スカートめっちゃ好きなんよね〜
キラキラ輝く



後イヤリングもタコっぽくて好きです😳








あんだけオン眉だった前髪がこうなったってすごくね?



「イジワルしないで抱きしめてよ」が聞きたくなりました。

今日の大きな独り言
Rose quart 


最後まで読んでいただきありがとうございます。

Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments.

I was interviewed for TopYellNeo magazine along with Risa and Eba. 

It’ll be available from June 30, 

We got to talk about various things.

Although I can’t tell you guys the detail,

I talked about something a bit serious and something surprising I hadn’t told anyone. 

What do you think about


my outfit for “Pride Bright”?

I like the skirt. 

It’s sparky and shiny.✨

The octopus-looking earrings are also my favorite.

Isn’t it amazing that my baby bangs have grown this much?


I feel like listening to “イジワルしないで抱きしめてよ.”
Let me speak OUT LOUD. 
Rose quartz


 

Thank you for reading all the way here.