みなさん、こんにちは!
今日も一日お疲れ様でした🥰
ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️ 


今日は日本武道館でのコンサートでした。


川嶋美楓ちゃんのお披露目もありました。かわいすぎ。



雨の中で来てくださった皆さん、応援してくれた皆さんありがとうございました。



当日までに頂戴したメッセージ、コメントを胸に頑張ったよ。



感謝の気持ち届いていたらいいな。

そして


「Juice、もう一杯」もやっと聞けました。嬉しすぎ。

もうね、話したいこといっぱいだけど、感情が溢れ過ぎ。



とにかくみんなが大好き。

Familiaが聞きたくなりました。





今日の大きな独り言
朝ごはんの写真








最後まで読んでいただきありがとうございます。


Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 

Today we had a live concert at Nippon Budokan Hall.

Kawashima Mifu-chan has been introduced as well. CUTE!

Thank you for coming in the rain and rooting for us from all over!!

With your comments and messages in my mind, I gave my best shot. 

I hope my love and gratitude reached you guys.

Yes! I finally got to listen to “Jucie, Moh ippai.” Sooooo happy, too. 


Ahhhhhhh, sooo many things I want to tell you, but right now, I’m too excited to. 
I want you to know I LOVE YOU ALL!!!

I feel like listening to “Familia.”
Let me speak OUT LOUD.
 Today’s breakfast 



Thank you for reading all the way here.