みなさん、こんにちは!

今日も一日お疲れ様でした🥰
ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️ 



皆さんが書いてくださった和歌!!

すごーい。感動です🥺
どれも心に突き刺さる作品でした。


声に出して読みましたです。


本当にありがとうございます。
ーーーーーーーー


明日は日本武道館公演がありますね!


皆さんが楽しんでもらえるように頑張ります!!



今日は、久しぶりに1番お世話になっているバイオリンの先生にお会いできました。



先生って本当にパワーがあって、久しぶりにそれを感じられて自分の中でしっくりいってなかったものが吹き飛びました。


そして上京してきている超バイオリンが上手なお友達とも会えて…


この友達は発表会の時いつも私の前に弾くので, 毎回緊張してた私笑

そして私の後の人も超上手な先輩で

挟まれて緊張してた


で、、


今日会った友達がいつのまにかバイオリンの先生になっていて、、


すごいな〜!って刺激になりました。



「なには友あれ!」が聞きたくなりました




今日の大きな独り言
ひゃあーーーがんばるぴょーん


最後まで読んでいただきありがとうございます。









Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 

I was, and am still, impressed and touched by all the Waka poems you guys wrote. 

They are all heartwarming and inspiring. 

I read them all out loud!!! 

Thank you soooo much!! 

ーーーーーーーー
Finally, tomorrow is the big day!

I’ll go out all to make you guys have a lot of fun!!!


Today I could get to see my violin mentor after a long time. 

I had a thing that hadn’t sat right with me, but thanks to her magical power, my mind is now all cleared. 

Also, I was lucky to see my old friend, who now lives in Tokyo and is super good at playing the violin. 
My turn was always next to her when we performed for a recital, so I was very anxious. 
And you know what?

The person who went on the stage after me also played the violin astonishingly well. 

Being sandwiched between those two great players made me more nervous.

I found out the friend I met today became a violin teacher!!
It helped me a lot to motivate myself. 

I feel like listening to “なには友あれ!“

Let me speak OUT LOUD.
  Ganbarupyoooon

Thank you for reading all the way here.