みなさん、こんにちは!
今日も一日お疲れ様でした🥰
ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️ 


今日は大阪でライブがありました〜!


声出し最高だね

みんなの熱がすごく伝わりましたよ笑


大好きって気持ちが溢れ出ました!



皆さんの声援がすごくて、床の振動を確かめてみたんですよ。


響いてましたよ🤭


流石すぎる


バイオリンも鳴らせば鳴らすほど、ホールが喜んで共鳴して素敵な音が鳴るんですけど



皆さんの声援でホールが喜んでいて、私すごく嬉しくなりました。

ありがとうございます





今日の大きな独り言
私も皆さんに負けないからね!


最後まで読んでいただきありがとうございました。




Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 

We had a live concert in Osaka, the hometown of Uemura-san, Ne-san, and me

Oh, men! Hearing you cheering out loud and chanting is the best!!

I could really feel your passion for us.

and 

My love for you guys was overflowing. 

Your cheer was amazingly good and loud, so I checked if the stage was vibrating. 

Yes! I felt it!!

Just like playing the violin, the more I enjoy playing, the more a concert hall responds well and makes a beautiful sound, as if the NHK Osaka Hall was happy to hear your cheering voice, which made me soo happy. 
Thank you very much. 



Let me speak OUT LOUD.
I keep challenging you. Bring it on!!


Thank you for reading all the way here.