みなさん、こんにちは!
今日も一日お疲れ様でした🥰
ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️ 


今日はボクシングの日

ボクシングやってみたい🥊



今日は朝早起きしてお弁当を作りました!!



お見せできるようなお弁当ではないのでお見せできません🥲



言葉でなら、、



サラダ
サラダチキン
ウインナー
チーズ肉巻き
ひじき
卵焼き



です!!!



うふふふふふふふふふふ



チーズ肉巻きはめっちゃいい匂いしたから自信あったのに焦げてました

ぴえん🥺

あとは大丈夫だった!



ゆうみし❤️







今日の大きな独り言
そそそ今日めっちゃぴえんな事あったんですよ、爆笑したけど


プラスティック・ラブが聴きたくなりました

最後まで読んでいただきありがとうございました。


Hi, there!



How was your day?



Thank you for your likes and comments. 


Today is “Boxing Day.”


I want to try boxing. 



I got up early and fixed “Bento,” a boxed lunch.



Nothing to brag about, so I won’t…. I mean…can’t show it to you guys.


But


I can say it in words:

Salad 

boiled chicken 

sausage

meat-wrapped cheese 

Hijiki, one of the brown algae

Rolled egg


That’s all.


hehehehehe


It smelled so good when I was cooking meat-wrapped cheese, so I kinda had confidence in its 
taste, but I had burnt it.


Sob, Sob


I feel like listening toプラスティック・ラブ


Let me speak OUT LOUD.

I had a “what-a-pity moment,” but It cracked me up afterward. 


Thank you for reading all the way here.