みなさん、こんにちは!
今日も一日お疲れ様でした🥰
ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️ 


今日はことばの日



んー



あ!



昨日は大阪に住んでた頃私が掃除し担当だった場所を掃除しました!



普段は自ら掃除しに行こうとしないのに、



なんかやらなきゃってなって、



いったら案の定汚くなってて、、ごめんね〜!って言ったら、久しぶりね〜って聞こえた気がしました笑



一回やったら隅々まで気になってしまってピカピカになったので、喜んでくれてると嬉しいな🤝




扇風機が聞きたくなりました。


大きな独り言
音楽

最後まで読んでいただきありがとうございます。

Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments.

Today is "Word Day."

umm…

Ah!!

Yesterday, I cleaned the area I had been in charge of when I lived in Osaka as well.

Usually, I wouldn't take action unless I was told to do so,

But 

Somehow  I felt, "I've got to do this."

When I went there, it was messy as I had expected.

 "Sorry…" I said.

I thought it replied "Long time no see.”

Once I started, tiny stains or dirt bothered me, so I wiped a whole part from one end to the other. 

Now the area is spotless. I hope it will be happy. 

I feel like listening  to 扇風機


Let me speak OUT LOUD.

Music



Thank you for reading all the way here.