みなさん、こんにちは!
今日も一日お疲れ様でした🥰
ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️ 

昨日話してたイカタコスナック美味しかった〜!


今日はお茶漬けの日!


———


今日は父とお出掛けしました!!



父とお出掛けは久しぶりで懐かしい気持ちになりましたよ。





足が痛い🦵🦵





大阪に住んでいた頃は、父とよく歩いたし、喫茶店にたくさん連れて行ってもらいました!(今も帰った時は連れて行ってもらってる)




そうそう



父のウォーキングコースがあるんですけど



井上さんとねえさんとご一緒に大阪でお仕事した時、父のウォーキングコースの近くを通ったので紹介しました笑

父にその話しをしたら、温かく微笑んでました。


毎日全力で応援してくれている父に感謝しかありません!

いつもありがとうございます

かぐや姫さんの「うちのお父さん」が聞きたくなりました





今日の大きな独り言
好きな地元の喫茶店ある?

最後まで読んでいただきありがとうございます。

Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 

The snack💗💗💗

Today is ※“Ocha-zuke no Hi.”
※Ocha-zuke: a traditional Japanese light meal. It is a bowl of rice with green tea. 
 poured on it; often served/prepared with some ingredients such as salmon, pickles, Japanese plumes, etc., as its toppings.

I went out with my father today. 

It’s been a while, and I recalled my childhood.

My legs hurt.

I often went for a walk with my father, and he would take me to his favorite Japanese retro cafe. We still enjoy our time together at this cafe when 

I’m in town.  


BTW
My father has his own walking route. 

Inoue-san, Nesan, and I happened to pass by near there when we were together in Osaka, so I showed it to them. 

My father just smiled warmly at me after I told him about it. 


I can only appreciate my father, who has been rooting for me no matter what. 

Thank you, Dad. 

I feel like listening to “うちのお父さん” by Kaguyahime

Let me speak OUT LOUD.
Do you have any favorite local cafes? 



Thank you for reading all the way here.