みなさん、こんにちは!
今日も一日お疲れ様でした🥰
ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️ 



皆さんの応援のおかげで、私の基準ではきれいになりました!!


お母さんの基準では、、🫣

まあ、それはおいといて



リプライもリツイートも本当にありがとうございました!!



らぶゆーー💗💗







今日は「ザリガニの日」

 

そう!
昨日出したぬいぐるみの問題、、


正解は、、


くまでした!!



鳥って答えてくれる人沢山いましたね〜







可愛いでしょ✅✅

くまのプーさんが聞きたくなりました。

今日の大きな独り言
ザリガニ捕りに行ったことある?


最後まで読んでいただきありがとうございます。

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 

Now my room is clean enough to meet my satisfaction. So does my mom’s? It’s a  different story😆  I appreciate your support!! I’ve read all the replies and retweets. Arigato.

Today is “Crawfish Day.”

Well, 

The answer for yesterday’s quiz is 

A “Bear.”

A lot of you thought it was a bird. 

Cute, isn't it?

I feel like listening to くまのプーさん

Let me speak OUT LOUD.
Have you been to catch crawfish? 


Thank you for reading all the way here.