みなさん、こんにちは!
今日も一日お疲れ様でした🥰
ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️ 

今日は「綿の日」です。

植物の綿を見たことありますか。

綿の花はたった1日しか咲かないですって。知らなかった。



今日はりんたろこと川名凜ちゃんとお昼食べました〜!!!




めちゃくちゃ感動した





りんたろに教えてもらった牛タンのお店なんだけど、お米が有名らしく、光ってたし、小鉢も選べて、もう、どタイプなお店でずっと感動してました!




何で私のタイプのお店知ってるんだろ!?って思ってました。





まだお腹が余韻に浸ってて幸せマックスです
😭💗





りんたろとは一緒に話してて落ち着きましたし、不思議な空気感が心地よかったです!





ほんと吸い込まれそうだった笑

恋のUFOキャッチャーが聞きたくなりました.

今日の大きな独り言
でっかいぬいぐるみ取れた

最後まで読んでいただきありがとうございました。

Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments.

Today is “Cotton Day.”

Have you seen cotton plants? 

I didn’t know their flowers flower only one day!!

I went to eat out for lunch with Kawana Rin-chan.

I was blown away. 

Rintaro took me to this beef tongue restaurant where their rice is also famous. 
 
The freshly steamed rice was shiny, and I could get to choose side dishes. 

Definitely my kind of restaurant!!!!

I was surprised that she knew my taste!!!


My tummy is still sending me a “happy signal.”

I found myself comfortable talking with Rintaro, who created a unique world. 



I was almost taken into her world.lol

I feel like listening to 恋のUFOキャッチャー

Let me speak OUT LOUD.
 UFO CACHER