みなさん、こんにちは!
今日も一日お疲れ様でした🥰
ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️ 



柏餅食べた方が多かったのかなー?

まだ、どっちも食べてないのです😢



今日はわかめの日



乾燥わかめを水に戻すとめちゃくちゃかさが増えてびっくりしません?



今日はヤンタンの収録がありました!!

凄く楽しかったです!!

明日の22時オンエアです!

親には感謝しかないと常に思わないとなって改めて思いました。



りりー(櫻井梨央ちゃん)にハーフツインの画像送り付けたら激きゃわポニーテールの写真返ってきました⭐️⭐️ありがとうりりー








(昨日上がった、アプカミ見たら何話してるかわかると思う笑






「せいくらべ」が聞きたくなりました。


Twitter更新しました💃


今日の大きな独り言
緊張!

最後まで読んでいただきありがとうございます。


Hi, there.

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 

It seemed like more people would choose Kashiwa-mochi over Chimaki. 

I have had neither of them this year yet😢

Today is “Wakame Seaweed Day.”

Isn’t it surprising to see how much dried seaweed expands when dehydrated?

I had a radio recording for Young Town with Akasiya Sanma-san.

It was so much fun!!!!


The airdate is at 10:00 pm tomorrow!!

I realized again I wanted to live without forgetting to feel gratitude toward my parents. 


I sent a picture of me with half-up pigtails hair to Lily, Sakurai Rio-chan; in return, I received a picture of her with ponytail hair. Man, she is cuuuuuute. Thanks!!
(Please, watch the latest “Up Coming” uploaded yesterday, and you’ll know what I’m talking about here😉)

I feel like listening to “せいくらべ.”

Let me speak OUT LOUD.
Nervous!

Thank you for reading all the way here.