みなさん、こんにちは!


今日も一日お疲れ様でした🥰


ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️ 


今日は「語彙の日」です。

漢字、語彙の「彙」はハリネズミと言う意味があったなんて知らなかった!

おもしろい!



今めっちゃ一人旅したい

一人旅したことありますか?



一人旅絶対実行させたいのに、なかなか体が動きません笑




携帯も持たずに旅行行ってみたい!




携帯がない時代の人はどうやって待ち合わせていたんだろ
 

今日の大きな独り言
ちょっとタイムスリップしてみたいです


シャボン玉を探せ🫧



Back to the Futureが聴きたくなりました



最後まで読んでいただきありがとうございました。

Hi, there.
How was your day
Thank you for your likes and comments. 

Today is "Vocabulary Day.

I didn't know that Kanji," 彙 "as in 語彙, means "ハリネズミ、Hedgehog."

Interesting, isn't it?


I'd love to try to travel alone, but I can't bring myself to do it.

Have you?

I want to go on without my cell phone when I have a chance.

I wonder how people would meet up with someone in the days without cell phones.

I feel like listening to Back to the Future.

Let me speak OUT LOUD.
I want to time-travel.

Thank you for reading all the way here.