みなさん、こんにちは!

今日も一日お疲れ様でした🥰

ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️ 






2週間前に決まった「りさえばとピクニック」実現しました🫧





私はなかなか自分から誘うことができないのでアクティブなお二人にはいつも助けられています🥹






ありがとう😭






りさもエバも食べ物をたくさん持ってきてくれました!





ご飯にも感動したけど、




何より




2人の素敵な笑顔に感動しました笑




自然に囲まれながらゆっくりご飯食べられたし

ボール遊びしたり踊ったり、シャボン玉しました!




オン眉やばい






昼から夜までいたんですけど、気温の替わり具合とか空の色の観察もなかなか面白かった。



さいごまでよんでいただきありがありがとうございます。


Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments.



I put "Picnic with RisaEba" down two weeks ago on my schedule. 🫧

We made it today!!!




I tend to think too much before inviting people to do anything with me, so I feel fortunate to have two proactive friends who take the initiative.


Both of them had prepared a great deal of food!!!


Of course, I was touched by the meal; above all, their beautiful smile made me happy.

I was able to relax and enjoyed the meal surrounded by nature. 

Playing with a ball, dancing, and blowing bubbles…Such a fun time!!

While we were there, I could enjoy feeling the temperature change and observing the sky's colors. 



Thank you for reading all the way here.