みなさん、こんにちは!
今日も一日お疲れ様でした🥰
ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️ 

多くの方が、皇帝ペンギンをあげてましたね!




今日はりんごの誕生日!!


りんごお誕生日おめでとう💃💃


15歳か!!




え?逆に昨日まで14歳だったの?ってぐらい大人っぽくしっかりしてて凄いです!




りんごはいつもテクテク話しかけて来てくれて可愛いです。


笑いのツボが一緒で、背の高さはちょっぴり違って。反論はうけつけません笑



立ち位置が隣になると毎回手が伸びてきてるのがわかって、羨ましく思います笑




今日の大きな独り言
バースデーイベントお疲れ様!!









最後まで読んでいただきありがとうございます。





Hi, there!

How was your day?
Thank you for your likes and comments. 


It looks like many of you named “emperor penguins.”


Today is Ringo’s birthday!

15 years old!!!

I can’t believe she just turned 15. 
 
The way she strides toward to me and starts talking is so cute. 

We have the same sense of humor but a little bit different height. No objection is accepted. lol

Every time she dances next to me, I feel her hand reaching me, and I’m jealous of her long arms. 

I feel like listening to Happy birthday to you

Let me speak OUT LOUD.
I hope you had a lot of fun at the birthday event with lovely fans. 

Thank you for reading all the way here.