みなさん、こんにちは!
今日も一日お疲れ様でした🥰
ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️ 




今日は発明の日らしいです。
商業的に成功した缶コーヒーを発明したのは日本だそうです。



今日は間違えて朝早く起きてしまって、目が完全に覚めてしまったので、お散歩しました。



でも歩き疲れて二度寝してしまいました。



高2の冬、朝めっちゃ早くに起きてコンビニであったかいコーヒー買って外で飲むってのにめっちゃハマってて、



またやりたくなりました。

今日の大きな独り言
でも、引き続きコーヒー断ち頑張りますよ笑

soupが聴きたくなりました。








最後まで読んでいただきありがとうございます。


Hi, there!
How was your day?
Thank you for your likes and comments. 
Today is "発明の日," meaning "Invention's Day."
The first commercially-successful canned coffee was invented in Japan. 
This morning I got the time wrong, and I woke up early but couldn't go back to sleep, so I decided to take a walk. 
I walked too much, got tired, and ended up going back to sleep. 
In my junior year of high school, during the winter, I was into getting up early and drinking a convenience store's hot coffee outside. 
I almost feel like doing it again.

I feel like listening to soup.
Let me speak OUT LOUD.
I'll keep cutting out coffee. 👍

Thank you for reading all the way here.