みなさん、こんにちは!
今日も一日お疲れ様でした🥰
ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️ 


グッズ!みなさんクリアファイルやケースを使って工夫して大切に保管されていました。
私のは観音開きになっているクローゼットの中にあります!

今日は「ボーイズビーアンビシャスデー(少年よ、大志を抱けの日)」です。
クラーク博士がアメリカに帰国した日だそうです.


今日は座間でコンサートがありました!!!


楽しかったです!!!!


 

またMCで意味不明なこと言っちゃって、皆さんに助けてもらってありがとうございます😭



らぶゆ〜です



いつもありがとうございます😭



皆さんと今日はたくさんアイコンタクトが取れた気がして嬉しかったな〜


目が100個あればいいのにって思いました。



いつもありがとうございます!



GIRLS BE AMBITIOUS が聞きたくなりました。

今日の大きな独り言

僕アンパンマン!!!






最後まで読んでいただきありがとうございました。

Hi, there!
How was your day?
Thank you for your likes and comments. 
The merch! You guys thought out well and stored the goods using plastic file folders and cases. I can tell everyone treasures them. 
I keep mine in the closet with butterfly doors. 
——————————
Today is "Boys, be ambitious Day." The day Dr.  William Smith Clark went back to America. 

We had a live concert in Zama today.
I had a blast. 
Today again! Everyone helped me when I said something that didn't make sense to you guys at the end of the concert. Thank you so much. 
I love you all!
I'm grateful all the time. 

Our eyes met many times today. I think. I was happy about that. 

I wish I had 100 eyes.

I feel like listening to GIRLS BE AMBITIOUS.
Let me speak OUT LOUD.
I am Anpanman.
Thank you for reading all the way here.