みなさん、こんにちは!

今日も一日お疲れ様でした🥰

ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️ 







皆さんにおすすめしていただいたフォークソング聴き始めてます😊

それでね、やっぱり「音楽好き!」ってなったよ。

皆さんのお陰で マイプレイリストがさらに充実しました。


今日は爆睡な1日でした。




夢も見ないで熟睡って感じでした




熟睡最高




突然ですが



みなさんの趣味なんですか!




私はNTKです。



寝る 食べる 聴く







ひゃひゃひゃひゃ



最後まで読んでいただきありがとうございます。

Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 

I started listening to the folk songs you guys recommended.

And you know what? I again thought, “I love music!”

Thanks to you guys, my playlist covers a wide range.

I slept like a log without any dreams. 

Being able to sleep deeply makes me happy. 

By the way,

What do you like to do?

Mine are N.T.K in Japanese, S.E.L in English. 

Neru(Sleep), Taberu(Eat), Kiku(Listen).

Hya Hya Hya (Japanese onomatopoeia for laughing)



Thank you for reading all the way here.