みなさん、こんにちは!
今日も一日お疲れ様でした🥰
ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️ 


今日はひなフェスがありました〜!!

私にとっては、初ひなフェスです!


去年はベッドの中でみなさんの本番映像を見て元気をもらっていました!!!


立ってみたらすごくペンライトが綺麗でお客さん一人一人と目を合わすことができて、ひなフェス最高!って思いました。


明日はJuice=Juiceプレミアムがあります!!!



気を引き締めて頑張ります!!





SATOYAMA&SATOUMIのブースにもお邪魔させていただきました!
このお魚のバッグめっちゃ可愛い!!!もう早速使った

今日の大きな独り言
えばあ

桜ナイトフィーバーが聴きたくなりました

最後まで読んでいただきありがとうございました。



Hi, there!
How was your day?
Thank you for your likes and comments. 
Today is my Hina Festa debut day.
Being encouraged by H!P members’ performance, I was sick in bed last year. 
All the light sticks from the stage were beautiful, and I got to make eye contact with you guys…  “Hina Festa, Rock!” I thought to myself. 
We’ll have Hina Festa, Juice=Juice Premium tomorrow. 
I’ll keep my focus up to the end!!!
I feel like listening to 桜ナイトフィーバー
Let me speak OUT LOUD.
Yay to Eba!!

Thank you for reading all the way here.