みなさん、こんにちは!

今日も一日お疲れ様でした🥰
ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️ 



今日は「世界気象の日」だそうです.
東京は雨でしたね。


私は傘を持たずに外に出ました笑



雨の日、何を思い出しますか??



私はプラスティック・ラブのMV撮影の日です



屋上での撮影があったのですが床は水たまりになっていて、MVはその水溜まりがいい感じに反射していてうおーってなりました




あの時は、なんも考えられないくらい初めて
の経験がたくさんで、、、




ワクワクする反面心配もあって




MVを見返すとあの時の感情が蘇って鼻がツーンとします笑






今日の大きな独り言

やっぱり目と鼻と耳って記憶が蘇る。





雨の中の口笛が聞きたくなりました。


今ねーさんと充電のパーセントが全く同じでびっくりしてたところ
こわ!


📢お知らせ📢


🐬工藤さん、ねえさん、りさち、えば、そして有澤が最後の出演になる「We’re Juice=Juice」是非、聞いてくださいね.



🐬ひなフェス2023はCSテレビ朝日1で生中継されまーす。Juice=Juice &BEYOOOOONDS プレミアムは4月2日だよ。



最後まで読んでいただきありがとうございます.



Hi, there!
How was your day?
Thank you for your likes and comments.
Today is “World Meteorological Day.”
It was raining in Tokyo.
I left home without an umbrella today. lol
What do rainy days remind you of?
In my case, the day of the video shoot for the “Plastic Love” music video. 
The rain had left puddles on the rooftop of a building where we had the video shoot. 
It was cool to see the reflection of our performance on the puddles. 
There were so many “my-firsts“ during the shoot, and I was overloaded.

I had mixed feelings: excited, worried, and nervous…
Every time I watch the music video, that brings back memory, and I feel a painful sensation in my nose, just like getting water up my nose. 

I feel like listening to雨の中の口笛


Let me speak OUT LOUD.
My senses, sight, hearing, and smell, do remember that day. 

📢OSHIRASE📢

🐬Now you can listen to our radio show, “We’re Juice=Juice,” with Kudo-san, Ne-san, Risachi, Eba, and Arisaw on Radiko. Don’t miss it!!


 

🐬Our annual event, “ヒナフェス,” Hina Festa, will be broadcasting on CS TV Asahi channel 1. Juice=Juice & BEYOOOOONDS premium will start at noon on April 2. 




Thank you for reading all the way here.