みなさん、こんにちは!

今日も一日お疲れ様でした🥰
ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️ 

今日は「放送記念日」です!
日本で初めてラジオから流れてきたフレーズは、「あー、あー、聞こえますか」だったそうです。知らなかったよ😳



今日もひなフェスのリハありました!!!

ひなフェスに出るのが初めてでどんな景色なんだろ〜って想像しながらリハーサルしていました!!

私はハロー!プロジェクトに入る前、宮崎空港でひなフェスを配信で見た思い出があります。

どうしてもみたくて、でもその時宮崎空港にいて、、飛行機に乗るまでギリギリまで配信見てました笑

今日の大きな独り言
それぐらい、釘付けにできるぐらい頑張ります!




📢お知らせ📢


🐬工藤さん、ねえさん、りさち、えば、そして有澤が最後の出演になる「We’re Juice=Juice」是非、聞いてくださいね.



🐬ひなフェス2023はCSテレビ朝日1で生中継されまーす。Juice=Juice &BEYOOOOONS プレミアムは4月2日だよ。




愛の喜びが聴きたくなりました。
クラッシック最近ずっと聴いてる

最後まで読んでいただきありがとうございます。


Hi, there!
How was your day?
Thank you for your likes and comments. 
Today is “放送記念日,” meaning “Anniversary for Broadcast Day.”
The very first phrase from the radio Japanese heard was, “Ah Ah Can you hear me.”
I didn’t know that. 
——————
We had a rehearsal for Hina Festa again today. 
It is going to be my very first Hina Festa as a performer. 
I wondered what kind of view I would have from the stage during the rehearsal. 
I remember watching one of the Hina Festa streamings at Miyazaki Airport. 
Knowing I had to get on the plane, I kept watching it until the very last moment. 



I feel like listening to 愛の喜び


Let me speak OUT LOUD.
I’ll try hard to show a performance you guys can’t help gluing to. 

📢OSHIRASE📢

🐬Now you can listen to our radio show, “We’re Juice=Juice,” with Kudo-san, Ne-san, Risachi, Eba, and Arisaw on Radiko. Don’t miss it!!


 

🐬Our annual event, “ヒナフェス,” Hina Festa, will be broadcasting on CS TV Asahi channel 1. Juice=Juice & BEYOOOOONS premium will start at noon on April 2. 






Thank you for reading all the way here.